Äckelblogg:P

SJUUUUUUUUUUUUUKT JÄVLA LESS. HELA INLÄGGET FOR BORT. JAG HADE PRECIS SKRIVIT KLART JUUUUUE. USCH VAD JAG HATAR DET HÄR.....

Började dagen med att försova mig 2 timmar. Bra gjort av mig där. Sen fick jag kuta till bussen eftersom att jag missade bussen när den kom till min busshållsplats, så då sprang jag hela vägen till bron. Har inte sprungit så snabbt på länge:P haha Sen hade jag NK och det var ju inte så jobbig lektion precis. Jag, jennifer och bobba var i samma och grupp och vi hade ju som smarta resonemang där och jennifer ansåg att alla djur "anpassade" sig efter miljön, eller snarare att ALLT anpassade sig efter miljön:P hahahah kul det var:P Sen hade vi lunch och sen massage. Taktil massage är den skönaste massagen som finns:) Sen skulle jag egentligen ha matte, men jag hann inte gå på den eftersom att jag skulle till Sunderbyn och göra Arbets-EKG. Det gick ju som bra. Men snygga märken man fick på kroppen av dom där sugpropparna:P hahah

Har ingen fotboll imorgon på morgonen så jag får sovmorgon till 10,15, sköönt:) Ska försöka att inte försova mig:P Har föressten städat mitt rum idag:D STOLT=) Nu ska jag gå och se på tv och äta godis:)

Pusspuss

image42


Kommentarer
Postat av: Smash

fan vad bruna :O

2008-02-12 @ 17:39:23
Postat av: Sandra

Du får inte springa din jäkel! Passa dig;)

2008-02-12 @ 21:56:29
URL: http://Lejoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0