Update 2

Jag har precis sett klart sista avsnittet av The Hills säsong 3. Jag har alltså sett 26 avsnitt på 2 dagar. Men tro mig, det går:)
Jag ska vänta ett tag (tills imorgon) men att börja se säsong 4. Det är ju som sagt den sista säsongen. Eler iaf den sista säsongen som har kommit ut. Hoppas att det kommer flera hundra säsonger. Då skulle mitt liv vara underbart, Men jag har tänkt på en sak. Man jämför sitt liv med deras liv. Det känns som att man är dom på något sätt. Vilket kan vara lite jobbigt, för det är hur mycket intriger och bråk som helst. Men om man ser det från en annan vinkel så har dom det ju huur bra som helst. Fatta att flytta till L.A när man är 18. Det hade ju varit hur underbart som helst:)

Kommentarer
Postat av: johanna

vad fin blogg du har :)

2008-12-15 @ 19:03:01
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0