Update

Trots att det är mindre än en dag till julafton så har jag knappt någon julkänsla och det suger. Vid den här tiden och ännu längre bak så brukar jag har världens julkänsla och jag brukar vara mer ivrig än ett barn:P Men ja, jag vet inte vad jag ska göra liksom.. Ska iaf gå och slå in de sista julklapparna, och sen ska jag nöta the hills:)
Borde egentligen kolla på en massa julfilmer, men vi har typ inga. Den enda vi har är grinchen, och det kommer jag nog att se om jag känner mig själv rätt:) Den är riktigt bra:D Och det spelar ingen roll hur många gånger man ser den, den är ändå lika bra varje gång. Det kan ni ju fråga lejon om:P

God Jul:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 22:10:33
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0