Update

Träningen....vad finns att säga om den. Vi spelade match mot notviken. Resten får ni lista ut själva:P
Sen jag kom hem från träningen har jag inte gjort mycket. Jag har skjutsat och hämtat hit och dit, också har jag och min lillebror varit på statoil och köpt chips och popcorn och sen har vi nött Mysteriet på Greveholm hela kvällen tills nu:P
Det är så himla kul att se det, för man kommer ihåg en massa som ska hända, och jaa, det är bara så himla bra:)

Imorgon är det dan före dopparedan. Förstår ni hur nära det är nu:) helt sjukt:) Allt har som gått så himla snabbt=)
Ska in till stan en sväng imorgon med stina. Sen ska jag slå in alla julklappar också:) Det blir en bra dag imorgon:)
Nu ska jag sova=)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0