Update

Jag fick abstinens och kände att jag var tvungen att blogga lite innan jag går och lägger mig.
Jag känner också att livet börjar återvända nu. Mår inte lika dåligt som tidigare idag. Då hade jag seriöst kunna gå och gräva ner mig nånstanns:P
Kom hem från Tom för ett litet tag sen. Vi har sett Titanic. Spelar ingen roll hur många gånger man ser den, den är ändå sjukt bra. Och varje gång så hoppas jag att dom inte ska träffa det där satans isberget, men dom lyckas göra det varje gång. Det är ju riktgit duktigt:P
Vid halv 1 for vi och hämtade david och sen skjutade jag dom till tom och sen for jag hem.
Var skönt att komma bort ett litet tag ikväll:)
Har gråtit flera hundra miljoner tårar idag och det får räcka för iår tycker jag:P

Sov gott.
Puss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0