Update

Jag kom på att jag glömde nämna två saker.
Idag så har jag haft körkort i exakt en månad. Det firades ju på ett bra sätt. När jag kom till bilen när jag skulle hem från skolan så var det en lapp på bilrutan. Ingen parkeringsböterlapp iaf, men nästan. Det stod: Du har parkerat framför en in och utfart. Jag har kontaktat polisen.
För det första så var jag svinstressad när jag skulle parkera så jag såg inte ens att det var en utfart, sen så när jag såg lappen fick jag sjukt dåligt samvete. Tyckte riktigt synd om stackarn.
Så jag ringde till han när jag kom hem (för det stod ett namn på pappret) och bad om förlåtelse, och han tyckte att det var jättebra att jag ringde, och så sa han även att han förlät mig (heter det förlät?) aja... Så det var en sak som hände idag.

Den andra saken jag tänkte meddela var att jag har fått jullov idag:) Känns gudomligt skönt:)
Den här terminen har gått riktgit fort, och vi har nu bara en termin kvar, sen så slutar vi skolan förgått..
Ja, jag tänker då inte börja på nån himla högskola nu iaf :P Vill aldrig börja på nån högskola:P

NU sova;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0