Torsdag 18 December 2008

Igår efter att jag hade suttit barnvakt for jag direkt till emilia där hon, malin, emma, åse och sanken var och förfestade. Jag var duktig och höll mig nykter hela kvällen och agerade fyllechaffis istället. Vid 24-tiden for vi till onsdagsklubben och det var tänkt att stina skulle följa med, men hon kom bara till emilia sen så for hon hem. Det var riktigt trevligt hos emilia, och trots att jag var nykter var det stört kul på onsdagsklubben också. Och då menar jag det verkligen. Man kan dansa nykter, tro det eller ej:P Men gissa om det var nå varmt. Mycket folk och mycket dans = lökeeen:P Det är sånt man får ta.
Skämmigaste grejen blev jag utsatt för också. Markus Fagervall var där och Toms familj känner han. Då går Tom fram till Markus och säger att jag är hans största fan, och tyckte att han skulle hälsa på mig. Det var kanske det skämmigaste jag har varit med om. När dom stängde skjutsade jag hem anton och sen calle och vid kvart över 3 var jag hemma, somnade kring 4 och sov i ca 3,5 timmar. Men jag hade verkligen riktigt riktigt kul igår:) Tack tjejer:)

Idag var det väldigt tung att kliva upp, men jag lyckades tack vare min peppande lillebror:P
Gjorde inte särskillt mycket på fotbollen, satt mest och chillade:P
Sen så fick vi fika på historian, och sen for jag hem. For sen tillbaka till matten, duktig som jag är:)
Nu hade jag tänkt sova, mycket:)

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0