Tisdag 23 December 2008

Det gick inte bra att somna inatt. Jag hade så sjukt ont i tänderna. Vid 4 lyckades jag tillslut somna, efter att ha tagit endel värktabletter:P
Jag vaknade 12 idag, sen har jag bara varit hemma och städat, och sen har jag varit på stan med stina en sväng så att hon fick köpa sin älskade skor:) Riktigt fina är dom, och hon blev hur lycklig som helst:) Vi kom fram till att hon är beroende av skor. Jag är också det, men inte lika mycket som henne:P

Jag kom hem vid halv 5 sen har jag slagit in lite julklappar, men jag har många kvar, dom sparar jag tills ikväll, för jga måste ha nått att göra då också, förutom att jag och jeppe ska nöta greveholm igen:P
Om ett tag ska jag till tom, sen inatt ska jag förbi malin en sväng och fixa en grej som hon ska hjälpa mig med:) Kan inte avslöja vad det är. Det handlar om julklappar:)

Puss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0