Tisdag 16 December 2008

Idag har det inte varit någon bra dag. Det började när jag fick veta att jag skulle jobba idag och slå in julklappar. Eller först så behövde jag inte ens. Men sen så blev det ändå så. Sen har jag varit trött hela dagen och hållt på att somna hela tiden. Det blev värre när jag kom hem och jag såg att maten inte var klar som jag hade sagt var jätte viktigt efetrsom att  jag hade träning 17.10. Då var jag ännu tröttare, så då gick jag och la mig och sov och övervägde att gå på träningen. Men jag lyckades ändå ta mig upp halv 5 och var tvungen att göra egen mat. For sen, hur less och grinig som helst på träningen. Det var nog ändå bra att jag for så att jag fick tänka på annat. Alltså det är alldeles för mycket just nu känner jag. Och ändå har jag inget i skolan som jag behöver stressa upp mig för. Det är bara en massa annat..

Det här blir det första och enda inlägget idag. Känner inte för att blogga. Ska fara och lätta mitt hjärta hos tom istället:)

Hoppas eran dag har varit bättre än min.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0