Söndag 21 December 2008

Jag känner att min blogguppdatering inte har varit så bra den senaste tiden, men jag sitter inte lika mycket vid datorn nu och jag känner att jag bättre saker för mig än att blogga.
Jag kom hem vid halv 3 inatt efter att ha varit hos stina. Vi såg Elf, riktigt bra film. Jag lejon och stina tog även varsinn bil till porsön för att fara och skjutsa stinas syrra och hennes kompisar till stan. Det kändes riktigt fult att köra varsinn bil efter varandra:P
Lejon for lite tidigare än mig. Jag for och hämtade min bror på jobbet klockan 2 och sen vid kvart över två ringde stinas syster och ville ha hämtning så då for vi och hämtade henne:)
Idag har jag och jennifer pysslat med barn (igen) i Strand mellan 13 och 16. Vi hade ett barn under hela den tiden. Eller tre, om man räknar med julia och jansson.
När vi hade slutat gick vi och åt på Sub, sen for jennifer och jansson och tränade, julia for hem och jag for hem.
När jag kom hem började jag att städa mitt rum som såg ut som ett bombnedslag. Är inte klar än, men jag var tvungen att ta en paus.

Ikväll ska vi klä julgranen:) Höll på att få panik när jag trodde att dom skulle klä den utan mig..
Puss


Kommentarer
Postat av: jullanp

jag hoppas att eran gran inte är rosa!

2008-12-21 @ 18:49:05
URL: http://jullanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0