Söndag 14 December 2008

Idag är det 3e advent och bara 10 dagar kvar till julafton. Och idag ska vi julpynta mycket mer i vårat hus:) Myskänsla:)

Jag och Stina var ju och såg Twilight igår. Man hade ju sjukt höga förväntningar på filmen efetrsom att man har hört hör sjukt bra den är. Och när man har så höga förväntningar så brukar ju filmen aldrig leva upp till dom, men alltså......himmel och pannkaka vad bra filmen var. Det går inte med ord att beskriva min kärlek till den:)
Sen, som alla andra också tycker, så var Edward så jävla snygg. Helt sinnes.. Ojoj. Den som inte ser filmen gör ett stort misstag..

Jag vaknade idag 10 i 1 och insåg att jag aldrig skulle orka fara på träningen som började om 10 min.
Nu har jag ätit frukost/lunch och ska nu nöta The Hills. Oj så skönt det är att inte ha nå kvar att göra i skolan innan jul:)

Vad gör alla idag?
Puss


Kommentarer
Postat av: jullanp

ja, visst är den bra! :D

2008-12-14 @ 15:43:42
URL: http://jullanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0