Onsdag 24 December 2008

GOD JUL VÄNNER!:)

Imorse blev jag väckt till julkalendern, och himla va bra den var:) Sen fick jag och mina bröder även ett paket, som vi alltid brukar få på julaftonsmorgonen:) I detta paket fanns Guitar Hero World Tour, och ja, då kan ni gissa vad vi har gjrot hela dagen:) Jag öppnade även julklappen som jag fick av Tom igår. Det var ett jättefint armband:) Tack så himla mycket babe <3  
Stina har även varit förbi med en julklapp och jag gav min julklapp till henne. Både jag och Lejon fick en film av henne som hon hade gjort. Och den var så himla fin och bra:) Det är verkligen sånna julklappar som man kommer att minnas. Sen har jag varit förbi lejon och gav henne sin julklapp från mig och jag fick en av henne:) I det fanns det jätte många filmer som hon hade brännt:) Och bara bra sådana också:) När jag öppnade julklapparna från mina underbara tjejer så skämdes jag för presenterna jag gav till dom. Dom presenterna var ju inte roliga på nått sätt..
Förlåt..

Nej nu ska jag fortsätta vara med min familj:)
God jul igen:)



  


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad händer med uppdateringen bruden?;)

2008-12-27 @ 17:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0