Onsdag 17 December 2008

Hade bara två lektioner idag vilket var sjukt dkönt. Men det var riktigt jobbigt att kliva upp imorse.
På idrotten hade vi juldans. Var ganska kul faktikst, trots att jag var lite skeptisk till det innan:P
Det var julbord idag också. Alltså jag har insett att julbord inte ens är gott. Jag börjar bara mp illa av det.

Efter skolan gick jag, malin och tova in till stan. Tova for hem medans jag och malin fortsatte ett tag. Jennifer kom också in en sväng. Malin köpte julklappar åt sin syster och jag en till mamma. Är fortfarande inte klar med alla, men jag vet vad jag ska köpa så det känns skönt. Sen så håller jag på att fixa med en julklapp nu också:) Det blir nog bra:)

Ikväll ska jag sitta barnvakt, sen får vi se vart kvällen tar oss:P
Puss


Kommentarer
Postat av: En svinsnygg tjej

Chilla!!, Fy satan vad snygg kille till vänster, vem är det?!

2008-12-17 @ 23:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0