Måndag 22 December 2008

Idag har jag varit på stan med min lillebror, och jag har fått mycket uträttat och är nu klar med alla julklappar. Eller jag har köpt alla och så, men det är bara några saker som måste fixas nu:) Sen väntar bara det roligaste. Att slå in allt:) Det är så sjukt kul:) Jag har även hunnit vara hos tandläkaren och spänna åt tandställningen, men jag glömde att fråga hur länge dom trodde att jag skulle behöva ha den. Nu måste jag vänta ytterlligare en månad för att få det svaret..

Jag hade inte tänkt träna ikväll. Men jag tror nog ändå att jag ska det. Det är ju sista innan jul. Och om jag inte far så kommer jag att få dåligt samvete. Varför vet jag inte, men jag kommer bara att få det.
Jag har tänkt på en sak. Igår så pratatde jag, jennifer, julia och jansson om julklappar. Alla visste vad dom kommer att få i julklapp, men jag vet inte en enda julklapp jag kommer att få. Jag har aldrig vetat vad jag ska få i julkapp och jag vill inte veta det heller får då blir det inte samma grej..
Förstår ni att det bara är 2 dagar kvar till jul. Det är helt jätte konstigt..
Oj nu kom jag på att jag inte har sett julkalendern idag. Måste göra det nu:)
Just ja. Vi klädde ju julgranen igår. En bild på den kommer senare:)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0