Måndag 15 December 2008

Jag hade baar en lektion idag vilket jag fick bekräftat ´när jag kom till skolan. Så jag slutade 09,35,, och det klagar jag inte över.
Gick in till stan och kollade lite julklappar, sen så gick jag, malin, åse och tova och åt på Mat & Prat, vilekt var riktigt gott. Kom hem för 20 min sen ungefär och nu tänkte jag se The Hills och Julkalendern som jag missade imorse.

Jag hade tänkt laga lite klänningar som alla har gått sönder på samma sätt. Eller alltså banden har gått sönder, så jag måste sy fast dom. Vet inte vad det är med mig och klänningar, men dom gillar att inte sitta där som ska helt enkelt:P ( cleo, lila klänningen, någon som förstår vad jag menar?):P Aja, man ska ju avar emd om det mesta:P

9 dagar kvar till jul
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0