Lördag 20 December 2008

Jag hade aldrig tid att blogga en gång till igår som jag sa att jag skulle göra.
Kan ju berätta klart om våran lilla julafton nu istället. Eller det finns inte så mycket att berätta:P Vi var hos stina hela kvällen. Ante kom förbi. Vi drack vin. Sjöng. Pratade. Spelade. Skrattade, Ringde fel personer:P. Åkte bil. Gick en promenad:P Det var våran kväll och den var riktigt rolig:) Julklappsutdelningen ska vi ta på självaste julafton..
Jag och stina for ju som sagt in till stan igår också. Nu har jag bara två julklappar kvar.
Vi for hem vid 5. Jag, pappa och jeppe for och köpte hem mat från sibylla, for hem och åt och sen kom stina och hämtade mig och vi fot till konsum för att köpa något till våran filmkväll. Vi var på konsum i en halvtimme, och vi hade ingen aning om vad vi ville ha. Det slutade med att vi gick därifrån med en cola och aprikoskräm:) Normalt va?

Vi for sen till stina och såg tre julfilmer, Lejon kom också och joinade:) Det blev en trevlig lugn kväll, och det behövde vi:)
Sen for jag till Tom och sov där. Idag har jag varit på stan med mamma och jeppe. Äckligt mycket folk. Jobbigt var det. Speciellt när man är sjukt trött och baar vill hem:P

Får se vad som händer ikväll, om man skulle vara chaffis eller inte:P

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0